28 Kasım 2012 Çarşamba

Kurabiye aşkına :)


24.11.2012

Yengeciğime doğum günü ve öğretmenler günü kurabiye

Kurabiye Aşkı 

Malzemeler,
* 250 gr margarin
* 2 yumurta sarısı ( beyazını ayrı kaba konulacak)
* 1 su bardağı toz şeker
*1 çay bardağı sıvı yağ
* 2 yemek kaşığı kuru çay
* 1 yemek kaşığı nescafe
* bir paket vanilya
*bir paket kabartmatozu
*aldığı kadar un ( kulak memesi kıvamında )
tüm malzemeleri yoğurun.
* üzeri için istenilen malzeme konulabilir.Ben ceviz ile şekeri karıştırdım.
Sonra istediğiniz şekil verip yumurtanın akına batırın sonra da üzeri için malzeme karışımına batırıyoruz
Tepsiye dizip hopbala fırına atıp pişmesini bekliyoruz.Valla ben fırın için saat tutmadım.baktım kızardılar çıkardım fırından sonra fırın ızgarasına koydum ki hamurlaşmasın altıda havalansın diye.

Afiyetle olsun

Eennn çok sevdiğim tasarımım




Minik kuzum çekti bu resmi. :)
Kızlarla kurabiye tadında bir gün

Kalbimizden geldi


Kurabiyenin de havalısı var.



1 yorum:

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.