4 Eylül 2012 Salı

Lavanta kokulu Balıklarım...









4 yorum:

  1. Ellerine sağlık,çok şirinler:)İyigeceler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım.
      Sana da günaydın

      Sil
    2. Keçececim,ben de Bursalıyım.Bir hanım sana Nilüfer hanım demiş yorumunda.Oysa Nilüfer bir ilçe değil mi,başa yazınca ismin zannetmiş:)Hoşuma gitti,belki de ismin gerçekten Nilüfer'dir:)

      Sil
    3. Ben de fark ettim ama benim de hoşuma gittiği için çaktırmadım.
      :)

      Sil

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.